29 januari 2020

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Vragen over de Online lessen ivm het Coronavirus COVID-19

Kan ik mijn abonnement pauzeren wanneer er online trainingen( ivm het coronavirus ) worden gegeven?

je kunt je abonnement pauzeren, totdat de outdoor trainingen weer worden gegeven. Dit gaat per de eerste van de maand in.

Hoe zit het met mijn strippenkaart tijdens COVID-19?

De einddatum van je strippen worden met 1 maand verlengd

 

Vragen over de outdoortrainingen:

Hoe zit het met een jaarabonnement?
Je bent een jaar lid, hierna word het abonnement niet automatisch verlengd. Je kunt dit abonnement niet opzeggen binnen het jaar.
Hoe zit het met een maandabonnement?
Je hebt 1 maand opzegtermijn. Opzeggen kun je doorgeven per mail natalie@bodystrong.nl
Wanneer kan ik mijn abonnement pauzeren?
Als je geopereerd wordt of een dokters verklaring of fysio verklaring hebt met daarin beschreven dat je een bepaalde tijd niet mag sporten.
Kun je overstappen van een jaarabonnement onbeperkt naar 1x per week jaarabonnement binnen het jaar?
 Je kunt niet overstappen. Na het jaar kun je het pas omzetten.
Kan ik mijn jaarabonnement tussendoor beëindigen?
Nee, je kunt je jaarabonnement niet tussendoor beëindigen. Mocht je geopereerd worden of van een arts of fysio niet mogen sporten, dan kan het abonnement tijdelijk gepauzeerd worden.
Wel met doktersverklaring of een verklaring van de fysio.
Mijn strippenkaart is verlopen. Wil je de strippen nog verlengen?
Je strippenkaart is 5 maanden geldig. Hierna vervallen je strippen.
Ik heb griep of ik ga een aantal weken met vakantie. Wil je mijn abonnement/ strippenkaart pauzeren?
Met griep of vakantie zal je abonnement niet worden gepauzeerd.
Ik heb nog strippen over van het back on track/ BodyProof programma na de verlopen datum?
Helaas vervallen je strippen na het programma.
Ik ben te laat met afmelden. Kan ik mijn strip terugkrijgen?
Je kunt je 1 uur van te voren afmelden, hierna ben je je strip kwijt.